Grąžinimo sąlygos
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228 10 straipsniu, mūsų elektroninės parduotuvės pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, nei nustatyta Civilinio kodekso 6.228 11 straipsnyje, išlaidų, per 14 dienų atsisakyti nuotolinės sutarties arba sutarties, sudarytos ne prekybos patalpose.
Norėdamas grąžinti prekę, pirkėjas turi per 14 darbo dienų nuo prekių gavimo informuoti pardavėją el. paštu arba telefonu, nurodytais kontaktų skiltyje. Pranešime turi būti:
Prekės pavadinimas
Užsakymo numeris
Grąžinimo priežastis
Grąžinimo sąlygos
Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
Būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje
Būti nesugadintos
Nebūti naudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, neplėštos plėvelės ir pan.)
Būti tos pačios komplektacijos, kaip pristatytos
Pateiktas įsigijimo dokumentas
Prekes pirkėjas grąžina savo lėšomis, pasirinkta kurjerių tarnyba.
Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei nesilaikoma aukščiau išvardytų sąlygų.
Netinkama ar nekokybiška prekė
Jei pristatyta netinkama arba nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja ją atsiimti ir pakeisti tinkama analogiška preke. Jei keitimas negalimas, pirkėjui grąžinama visa už prekę sumokėta suma (išskyrus pristatymo išlaidas).
Nekokybiškos prekės pristatymas
Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti visų siunčiamų prekių kokybę. Jei gavote nekokybišką prekę, per 3 darbo dienas nuo siuntos gavimo apie tai informuokite mus el. paštu: carkeycharm@gmail.com. Pridėkite:
Užsakymo numerį
Prekės nuotrauką, kurioje matomas defektas
Trumpą defekto aprašymą
Sprendimo būdai
Gavę informaciją, per 3–5 darbo dienas įvertinsime situaciją ir pasiūlysime vieną iš šių sprendimo būdų:
Nekokybiškos prekės keitimą į tinkamos kokybės prekę
Pinigų grąžinimą
Papildomą nuolaidą, jei klientas pageidauja pasilikti prekę